Е-лікарняний: роз’яснення для пацієнтів

З 1 жовтня 2021 року усі заклади охорони здоров’я України перейшли на оформлення електронних лікарняних. Відтепер пацієнти не будуть носити паперові лікарняні на роботу, а зможуть повідомляти роботодавцю номер електронного документа. Що змінилось при оформленні лікарняного читайте далі ⬇️

▪️ Як виглядає оформлення е-лікарняних?Якщо після огляду лікаря виявилося, що у зв’язку зі станом здоров’я вам потрібно «піти на лікарняний», лікар створить електронний медичний висновок про тимчасову непрацездатність. В особистому кабінеті на порталі Пенсійного фонду ви можете переглянути ваші листки непрацездатності.

▪️ На що варто звернути увагу у лікаря, коли «йдеш на лікарняний»?Після того, як лікар вніс ваші дані, перевірте чи вся інформація коректна та актуальна. Від цього залежить чи прийдуть смс-повідомлення про успішно сформований електронний лікарняний. Перше смс-повідомлення ви отримаєте від електронної системи охорони здоров’я. Воно міститиме 16 значний номер МВНТ і підтверджує, що він був створений саме вам.

▪️ Як ви дізнаєтеся, що е-лікарняний оформлено? Е-лікарняний оформлено, якщо ви отримали друге смс-повідомлення від Пенсійного фонду України. Його ви отримаєте, якщо зареєструвалися на порталі пенсійного фонду і там зазначили саме цей спосіб комунікації. Успішність формування саме електронного лікарняного залежить від наявності ваших даних в Реєстрі застрахованих осіб. Їх має подати ваш роботодавець.Якщо електронний лікарняний не був сформований, вам слід запитати у лікаря, чи надходила відповідь від Електронного реєстру листків непрацездатності. Якщо буде з’ясовано, що «запис не знайдено​​», а пацієнт є застрахованою особою, необхідно звернутися до роботодавця або на гарячу лінію Пенсійного Фонду України – 0 800 503 753.

В яких випадках вам можуть не прийти смс-повідомлення читайте на сайті: https://cutt.ly/kENjLmp

Залишити коментар